Моят списък с блогове

неделя, 7 декември 2014 г.

Коректорът MAC pro longwear concealer

Здравейте,скъпи дами !
 Днес ще споделя мнението си за любимия ми продукт ,коректор и нещо ,без което вече не мога да живея !!!
Това е коректорът на MAC pro longwear concealer.
Винаги съм имала проблем с коректора,най-често като консистенция,покривност,намиране на точния цвят и други.
Реших да го изпробвам защото съм чела много положителни мнения за него и улучих една промоция 2 за цената на 1.
Пигментацията на коректора е уникална!
Покрива много добре всякакви проблеми,дори безсънните студентски нощи.
Много малко количество е нужно за да се покрият торбичките под очите или друг проблем.
За моя радост коректорът е в стъклена бутилка с помпичка. 
Все съм използвала коректори ,които са с четчица и свършваха много бързо ,взимаше се голямо количество от продукта и т.н.т. 
С този е много лесна употребата му . 
Разнася се чудесно с бюти блендера ми !
Ако искате отдавна като мен този продукт ,не се чудете ,уникален е заслужава си !

Няма коментари:

Публикуване на коментар