Моят списък с блогове

сряда, 5 февруари 2014 г.

Как да изберем правилния фон дьо тен ?


 Здравейте скъпи ,читатели ! Днешната ми тема е "Как да изберем правилния фон дьо тен ? " ,както и правилния цвят. Както споменах в първата ни тема ,от важно значение е типа ни кожа (мазна,суха,комбинирана,нормална).Ако имаме мазна кожа трябва да търсим фон дьо тен с матов ефект,ако имаме суха-с бляскави частици,който да хидратира кожата. Както споменах в първата ни тема ,от важно значение е типа ни кожа (мазна,суха,комбинирана,нормална).Ако имаме мазна кожа трябва да търсим фон дьо тен с матов ефект,ако имаме суха-с бляскави частици,който да хидратира кожата. Както споменах в първата ни тема ,от важно значение е типа ни кожа (мазна,суха,комбинирана,нормална).Ако имаме мазна кожа трябва да търсим фон дьо тен с матов ефект,ако имаме суха-с бляскави частици,който да хидратира кожата. Следващия по-голям проблем е цветът.Най-добрият начин, за да разберете дали даден фондьотен ви отива, е да намажете малко по линията на брадичката. Правилният цвят ще се слее идеално с тена на лицето ви и ще подчертае естествения му цвят. Например, ако имате светъл тен с розови полутонове и пробвате лек фондьотен с розови нюанси, ще забележите че се получава контраст и дефект – ще изглеждате доста неестествено. Ако обаче използвате лек фондьотен с жълт нюанс, ще получите равен и натурален тен. Това е така, защото жълтото ще смегчи естествения розов нюанс на кожата ви и ще получите търсения резултат. 
 Другият проблем е консистенцията и покривността. Това е според предпочитанията ,но за проблемните зони ,по-добре използвайте коректор ,който е предназначен за тази цел.Фон дьо тенът ви трябва да изравнява тена ви,а не да стои като маска.



 В следващия ред ще ви покажа точно ,затова което говорих.На снимката съм използвала 3 фон дьо тена.Както виждате двата отстрани са различен цвят от моята кожа,а в средата е моят тен.Той се слива с кожата и стои естествено,това и трябва да търсите(макар ,че съм сложила малко повече за да се вижда на снимката)Моят любим фон дьо тен е на Revlon Colorstay.Допада ми предимно защото има за мазна,нормална,комбинирана и суха кожа.Покривността му е страхотна с много добра консистенция е и стои много нежно на кожата,като същевременно я матира.Е това е от мен.Ако имате някакви въпроси свържете се с мен ,а ако искате да пиша за някаква тема ,която ви интересува коментирайте :)... Надявам се да съм ви била полезна и запомнете от мен обичайте се такива ,каквито сте !!! 

1 коментар: